Άνοδος της βάσης του Εφαρμοσμένου Μαθηματικού Κρήτης. Γιατί;

Η βάση του Εφαρμοσμένου Μαθηματικού Κρήτης παρουσίασε θεαματική άνοδο. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί!
Πώς σκέφτονται αυτά τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες; Γιατί να δηλώσει κάποιος αυτό το τμήμα;
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος- γιατί δεν τα έχω μπροστά μου, η βάση του Μαθηματικού Κρήτης περνάει τη βάση της Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης. Κάποτε αυτό θα ήταν αδιανόητο!
Τέλος το τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών Κρήτης. Γιατί εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι που το δηλώνουν;

2 Σχόλια

  1. Ενδιαφέροντα ερωτήματα. Νομίζω υπάρχουν 2 κριτήρια που βαραίνουν στις επιλογές των μαθητών: οι επαγγελματικές προοπτικές και η δυσκολία της κάθε σχολής.

    Κόντρα στην κοινή πεποίθηση οι απόφοιτη του τμήματος επιστήμης υπολογιστών κινούνταν μαζικά προς τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πριν λίγα χρόνια που το είχε ψάξει ο σύλλογος τα 2/3 των αποφοίτων διορίζονταν στα σχολεία. Τώρα αυτή η στρόφιγγα έκλεισε γιατί οι θέσεις γέμισαν και θα πρέπει να περιμένουμε δεκαετίες μέχρι κάποιοι να πάρουν σύνταξη.

    Αντίθετα τα τμήματα μαθηματικών προσφέρουν καλύτερες προοπτικές στον ΑΣΕΠ. Μετά τους δασκάλους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και τους απόφοιτους οικιακής οικονομίας του Χαροκόπειου, οι Μαθηματικοί έχουν συνήθως την καλύτερη αναλογία διαγωνιζόμενων/θέσεων στον ΑΣΕΠ.

    Για το τμήμα επιστήμης υπολογιστών έχει βγει η (σωστή) βρώμα ότι σου βγαίνει ο πάτος να την τελειώσεις και δεν κάνεις φοιτητική ζωή. Όσο για τις προοπτικές στον ιδιωτικό τομέα, αν και τα πράγματα δεν είναι ενιαία για όλους, οι περισσότεροι ξεκινούν με 750Ε, σημαντικά κάτω από το μισθό του καθηγητή και με πολλές ώρες δουλειάς και ανταγωνισμό.

    Αν τα λάβεις όλα αυτά υπόψιν θα καταλάβεις και την πορεία των βάσεων. Η μεγάλη άνοδος του εφαρμοσμένου οφείλεται στην καθίζηση του τα προηγούμενα χρόνια λόγω της απαγόρευσης στους απόφοιτούς του να δίνουν στον ΑΣΕΠ. Μετά την άρση αυτής της απαγόρευσης είναι λογικό να πάρει τα πάνω του, αν και νομίζω πως ακόμα είναι κάτω από το μαθηματικό.

    Για το επιστήμης υλικών, no comment.

    • Σωστά τα λες, κάπως έτσι πρέπει να ήταν τα κριτήρια των μαθητών (και των γονιών/ εκπαιδευτικών που τους συμβουλεύουν). Είναι κωμικό όμως να ιδρύονται καινούρια τμήματα, όπως το Εφαρμοσμένο και των Υλικών, υποτίθεται για εφαρμογές στην τεχνολογία και οι απόφοιτοι να καταλήγουν πάλι στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

      Πάντως για την άνοδο των φυσικοχημικομαθηματικών πρέπει να έπαιξαν ρόλο και τα παπαγαλάκια που μιλάνε για ολοήμερο Γυμνάσιο και τετάρτη Λυκείου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: