Μαύρη μέρα για την Ελλάδα: Η Αθηνά πουλάει το Σκορπιό!

manes

Η καρδιά των Ελλήνων ξεχείλισε από τον πόνο…
Η Αθηνά Ωνάση, η αγαπημένη χρυσή κληρονόμος πουλάει το Σκορπιό.
Στη χρυσαφιά άμμο που κάποτε βύθιζε τις πατούσες του ο Αριστοτέλης Ωνάσης δε θα ξαναπερπατήσει απόγονος των Ωνάσηδων.

sad people

Σηκώστε τη μεσίστια τη μαύρη την παντιέρα!
Μαυροφορέστε κοπελιές και σεις γριές θρηνήστε.
Δεν περιγράφω άλλο…

thrinos

Αφιερωμένο εξαιρετικά:

Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις

Ησυχία και χαρά μέσα στη ζωή
δεν έχω νιώσει
και μι’ αγάπη ακόμα που ‘χα πιστέψει
μ’ έχει πληγώσει

cry

Δε με πόνεσε κανείς
δε με πόνεσε κανείς
ούτε στιγμή μες στη ζωή μου
μες στους δρόμους ξαφνικά
κάποιο πρωί
θα βγει η ψυχή μου

Καρδιά μου καημένη
πώς βαστάς και δε ραγίζεις
στον ψεύτη ντουνιά
τόση απονιά που αντικρίζεις

infants-cry

6 Σχόλια

  1. Είναι βαρύ το δάκρυ, μας χαρακώνει τα μάγουλα
    τέτοιον πόνο πώς μπόρεσε να μας ποτίσει;

    Ρε άιντε από κει πέρα, λες και δεν είχαμε δικά μας προβλήματα, έρχεται κι αυτό να μας ρίξει στα μαύρα Τάρταρα. Ουφ πια…

  2. Πάντως για το Νυδρί της Λευκάδας η μέρα είναι όντως μαύρη. Πριν αγοράσει ο Ωνάσης το Σκορπιό, που είναι απέναντι, το Νυδρί ήταν ένα ελώδες, υπανάπτυκτο μέρος. Μετά, ο κάθε ένας που είχε ένα κομμάτι γης έγινε πάμπλουτος σε μια μέρα.

  3. γεια σας!!! είμαι 17 χρονών κι έχω φτιάξει ένα νέο αθλητικο μπλογκ το ”αθλητικο μαγκαζίνο” που πάει πολύ καλά και θα ήθελα να το δείτε και να μου πείτε τη γνώμη σας και πως μπορώ να το βελτιώσω ηλεκτρονικά (όσον αφορά τα widgets κλπ)

    ευχαριστω πολυ προκαταβολικά: στέλνω link

    http://www.sportypen.wordpress.com

  4. Δεν πουλάει όμως – λέει – τους τάφους που είναι στο Σκορπιό!!!
    Ωραία ιστορία για θρίλερ.

  5. Πουλάει το σκορπιό; Και τώρα που θα ζήσει η Αμαζόνα μας; Κάτω από ποια γέφυρα θα στήσει το τσαρδί της;

    Βάστα καρδιά μου βάστα…
    Φέρτε μου ένα μαντολίνο…

  6. Το blog ευχαριστεί τους αναγνώστες του για το έντονο ενδιαφέρον που επέδειξαν για τη λατρεμένη μας Αθηνά!

    Σύντομα θα διοργανώσουμε και έρανο για την οικονομική της ενίσχυση.

Σχολιάστε

