Μαργαριτάρια που στο βυθό είναι κρυμμένα…

Είμαι πολύ χαρούμενη που ενσαρκώνω την Ελληνική μυθολογία
Lucy Lawless (Xena)
———————————————————————–
Μου αρέσει πολύ να δίνομαι στους ανθρώπους. Είμαι πολύ δοτική
Βάνα Μπάρμπα
———————————————————————–
Η Αμερική είναι η χώρα με την χαμηλότερη εγκληματικότητα αν
εξαιρέσουμε τις δολοφονίες
George Washington
———————————————————————–
Και στο 36′ ο Βαζέχα έκανε το 3-0, ενώ προηγουμένως στο 28′ ο
Ιωάννου μείωσε σε 2-1
Αθλητικογράφος του Alter TV
———————————————————————–
Θέλετε να πείτε ότι η αράχνη της σήψης, μπήκε στο Ελληνικό ποδόσφαιρο;
Τέρενς Κουίκ
———————————————————————–
Έχω δικές μου απόψεις με τις οποίες πολλές φορές δεν συμφωνώ
George Bush Junior
———————————————————————–
pearl
———————————————————————–
Όλοι έχουμε τα στρέμματα βαλμένα στο Ωνάσειο
Δημοσιογράφος STAR Channel
———————————————————————–
Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, δυνωμένο, ενατό… (αντί για ενωμένο και δυνατό)
Κώστας Σημίτης
———————————————————————–
Φλο… Φλο… Φλο… και κάνει το επιθετικό φλάουτ
Μανόλης Μαυρομάτης
———————————————————————–
Και κάνει το βολέ… Παναγιά μου βόηθα
Κώστας Μπανιάς (Άρτα TV)
———————————————————————–
Σε τηλεφωνική σύνδεση με Καβάλα:
-Ναι… από που τηλεφωνείτε;
-Καβάλα
-Γίναμε και ιντερνάσιοναλ
Άννα Μαρία Λογοθέτη
———————————————————————–
Βλέπω στην τηλεόραση τα παιδάκια στην Αφρική και κλαίω. Θα ήθελα να
ήμουν και εγώ τόσο αδύνατη, αλλά χωρίς όλες αυτές τις μύγες γύρω μου
Mariah Carie
———————————————————————–
Ο κατηγορούμενος βρίσκονταν σε κατάσταση βρασμού ψυχικής οργής
Ρεπόρτερ του STAR
———————————————————————–
-Ποια η γνώμη σας για τις μειονότητες;
-Α δεν ξέρω χρυσό μου, εγώ Έχω μόνο πλεονεκτήματα
Άντζελα Δημητρίου
———————————————————————–
Πρέπει να ευγνωμονούμε τον Θεό που είμαστε Έλληνες και έχουμε αυτή
την τόσο ωραία Ελληνική μυθολογία από τους αρχαίους, όπως ο Όμηρος και ο
Αίσωπος
Άντζελα Δημητρίου
———————————————————————–
-Τα παιδιά σας τα πάνε καλά μεταξύ τους;
-πολύ καλά, μπορώ να πω. Πως είναι τα δυο αδέλφια, ο Δαυίδ και ο Γολιάθ
που μάλωναν; Ε… καμία σχέση
Αντώνης Κανάκης

(Eυχαριστούμε για το mail)

Σχολιάστε

