ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 13 ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ

Για να μην ξεφεύγω από την ουσία αυτή τη στιγμή (και ασχολούμαι με χρυσές αυγές και τρίχες κατσαρές), ας δώσω και εγώ το σύνθημα. Όλοι στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ στις 13 Φλεβάρη.

Αυτοί που μας εκμεταλλεύονται και μας έχουν στην πείνα, παρέα με τα τσιφλίκια και τα τσιράκια τους (λέγε με ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ), αυτοί που αυγατίζουν καθημερινά τα κέρδη τους πάνω στις δικές μας πλάτες(ενώ οι εργάτες παίρνουν κάτι αυξησάαααρες – 0,77Ε/μέρα), έρχονται τώρα να μας πούνε ότι οι συντάξεις μας θα πάνε περίπατο, και μάλιστα ελαφρώς αποψιλωμένες.

Και καλά αυτοί που έχουν ήδη μια δουλειά. Κουτσά στραβά, κάπως θα τη «βολέψουνε», κάπως θα τα φέρουν βόλτα. Εγώ, που είμαι 23 χρόνων και δεν έχω βγει ακόμα στην αγορά εργασίας και όταν βγω θα πιάσω μια δουλειά με 500-600Ε, για κάνα εξάμηνο (σύμβαση έργου προφανώς, όχι εργασίας, μην έχω και απαιτήσεις ανανέωσης της σύμβασης), πως ΣΚΑΤΑ θα καταφέρω να ασφαλιστώ; ΠΟΤΕ θα πάρω σύνταξη;

Καλά, ναι, το προχώρησα. Προφανώς έπρεπε πρώτα να ρωτήσω: ΠΟΤΕ θα καταφέρω να πιάσω μια δουλειά που να με τρέφει, πέρα από το να μου τρώει χρόνο και κόπο;

Γι’αυτούς και για άλλους 1002 λόγους, όλοι στην απεργία και την απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στις 13/2.

υγ1: Ένα αποκαλυπτικό άρθρο του «Ρ» για την υπερεκμετάλλευση των εργαζομένων: εδώ.

υγ2: Άρθρο του Γιώργου ΜΑΡΙΝΟΥ (Μέλους του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ) στον «Ρ» για την απεργία: εδώ.

Σχολιάστε

